Стегнат корем 3 упражнения с фитнес топка Мускулна масаНай-добрите упражнения за стегнато женско дупе.Тренировъчна програма и хранителен режим за МОЕТО тялISO 100 - Изолат протейн №1 отново и за 2015г.Протеините увеличават чистата мускулна маса!Безплатно посещение на Фитнес и SPA от mutant.bgОще отстъпки с Mutant Club Карта!Най-бързият начин да натрупате мускули през лятотоПротеинов шейк за след тренировка 8 вегетариански храни, за покачване на качествена мускМитове и факти за КреатинаТоп добавки за бързо топене на мазниниКои хранителни добавки предпазват мускулитеОсновни хранителни добавки за обем и силаТравми при трениране - как да ги избегнемКак да ускорим метаболизма си Л-карнитинът – полезен или вреден за Вашето здравеСъвети след тренировкаТоп 10 хранителни добавки за лятотоКак да предпазим мускулите по време на отслабване?Хранителни добавки при кардио упражнения7 лесни стъпки по пътя към мечтаната фигураMutant.bg с нова визия!

ХАРЕСАЙТЕ НИ






7 лесни стъпки по пътя към мечтаната фигура



7 лесни стъпки по пътя към мечтаната фигура


7 лесни стъпки по пътя към мечтаната фигура

 

Проследете нашите 7 стъпки за постигане на мечтаната фигура.Направете някои малки промени в хранителния режим, с които ще изглеждате по-добре.

 

 

  1. Изключете от диетата си въглехидратите! - естествено, никой от нас не може да живее без въглехидрати, за това предлагаме няколко храни, които са идеален източник на тези нутриенти – сладки картофи, ориз, зеленчуци и плодове. Изборът на тези храни ще ви помогне не само да загубите мазнини, но и ще предпази тялото от задържане на излишна вода. По този начин ще изглеждате по-мускулести, изчистени и твърди.
  2. Пийте повече вода! – изключете напитки като алкохол, газирана вода и плодови сокове. Това ще позволи на тялото да свикне с по-големия прием на вода, което ще подпомогне усилията ви във фитнеса, по пътя към добрата форма.
  3. Повишете приема на протеин! – Най-лесно е да допълните менюто си с доза суроватъчен или телешки протеин, комбиниран с въглехидрати, за които говорихме по-горе. Това ще представлява една добра междинна закуска и ще предпази мускулите от разрушаване.
  4. Приемайте разклонени аминокиселини ( BCAA ) – приемането на 10гр. разклонени аминокиселини BCAA сутрин, помага за регулирането на нивата на инсулина, повишава нивото на растежния хормон, намалява чувството за глад и дава на тялото необходимото количество аминокиселини, за да може то да остане по-дълго в анаболен (градивен) режим.
  5. Хранете се по-често – храненето на всеки 2-3 часа е лесен начин да бъдете сити през целия ден. Това е и най-добрия вариант, когато искате да намалите дневния калориен прием. Единственото условие е – уверете се, че приемате достатъчно белтъци на всяко хранене.
  6. Движете се повече! – намирането на време за движение е ключово, когато става дума за постигане на реални резултати. Отделете 10 мин. за разходка след хранене. Това ще подобри храносмилането, ще повиши енергията и ще забърза метаболизма и ще свалите излишните мазнини.
  7. Не преяждайте! - преяждането е основен проблем на всеки трениращ, който се опитва да влезе във форма. Тук решението е много просто и лесно. Станете от масата, веднага щом почувствате признаци на ситост. След като се нахраните, изпийте една чаша вода, която ще запълни допълнително стомаха и ще придаде чувство за ситост.
 
 

Марките с които работим