Стегнат корем 3 упражнения с фитнес топка Мускулна масаНай-добрите упражнения за стегнато женско дупе.Тренировъчна програма и хранителен режим за МОЕТО тялISO 100 - Изолат протейн №1 отново и за 2015г.Протеините увеличават чистата мускулна маса!Безплатно посещение на Фитнес и SPA от mutant.bgОще отстъпки с Mutant Club Карта!Най-бързият начин да натрупате мускули през лятотоПротеинов шейк за след тренировка 8 вегетариански храни, за покачване на качествена мускМитове и факти за КреатинаТоп добавки за бързо топене на мазниниКои хранителни добавки предпазват мускулитеОсновни хранителни добавки за обем и силаТравми при трениране - как да ги избегнемКак да ускорим метаболизма си Л-карнитинът – полезен или вреден за Вашето здравеСъвети след тренировкаТоп 10 хранителни добавки за лятотоКак да предпазим мускулите по време на отслабване?Хранителни добавки при кардио упражнения7 лесни стъпки по пътя към мечтаната фигураMutant.bg с нова визия!

ХАРЕСАЙТЕ НИ






Как да предпазим мускулите по време на отслабване?



Как да предпазим мускулите по време на отслабване?


Предпазете мускулите си докато отслабвате

Да изчистим мазнините – това се оказва по-трудно дори от това да покачим маса. Успешното сваляне на мазнини от тялото е свързано с редица фактори – калориен баланс, изграждане на адекватна диета, тренировки и не на последно място- суплементи.

Кои добавки са най-подходящи за предпазване на мускула от разпад по време на изчистване?

Глутамин – това е най-високо концентрираната аминокиселина в тялото. 61% от мускулите са изградени именно от тази аминокиселина. След тренировка, нивата на глутамин в тялото намаляват значително. Тази аминокиселина е жизнено важна за поддържането на мускулната маса и синтеза на белтъците в мускулите. Що се отнася до процеса на изгаряне на мазнини, глутаминът може да блокира складирането на мазнини под кожата, което го прави изключително добър в борбата с излишните килограми. Глутаминът повишава и способността на тялото да произвежда така важния хормон на растежа и да поддържа неговите нива.

Аргинин – може да помогне при интензивни тренировки като снабди мускулите с повече кръв и хранителни вещества. Аргининът действа чрез разширяване на кръвоносните съдове по време на тренировка, което е предпоставка за приток на повече кислород по време на тренировка. Освен мускулното напомпване и високия приток на кислород, аргининът е добър суплемент, използван за изгаряне на мазнини. Той има свойството да превръща мастните тъкани в енергия, като по този начин тялото ни се изчиства от излишните мазнини, а в същото време имаме достатъчно енергия за интензивна тренировка.

Л-Карнитин – най-известната добавка за изгаряне на мазнини. Това е най-познатата и най-често използвана хранителна добавка, когато става дума за сваляне на тегло. Л-Карнитинът функционира чрез движение на триглицеридите в митохондриите на клетката. След навлизането на триглицеридите в митохондриите, те биват разпаднати и превърнати в енергия. С помощта на Л-Карнитин, тялото ще предотврати натрупването на мазнини под кожата, а в същото време ще увеличи енергията и аеробния праг на тялото. Л-Карнитинът е изключително ефективен при високо-интензивни тренировки.

Ко-ензим Q-10 – подобно на Л-Карнитинът, коензим Q-10 повишава обмяната на веществата, което придава на тялото допълнителна енергия. CoQ10 забързва разграждането на храната и превръщането и в енергия. Това от своя страна помага за стабилизиране на количеството на мазнините в кръвта. Този антиоксидант подпомага за протичането на основните градивни процеси в тялото.

Въпреки намаляването с 300 или повече калории от дневното меню, разнообразното хранене и приемането на правилните за целта добавки, ще направят този така важен и сложен период на изчистване, доста по-ефективен. Ако целта ви е отслабване с ефективно запазване на мускулната маса, включете горе посочените добавки към дневния режим и ще имате прекрасен резултат. Включването към хранителния режим и на мултивитамини ще ви помогне да получите резултатите, които желаете бързо и лесно.

 
 

Марките с които работим