Стегнат корем 3 упражнения с фитнес топка Мускулна масаНай-добрите упражнения за стегнато женско дупе.Тренировъчна програма и хранителен режим за МОЕТО тялISO 100 - Изолат протейн №1 отново и за 2015г.Протеините увеличават чистата мускулна маса!Безплатно посещение на Фитнес и SPA от mutant.bgОще отстъпки с Mutant Club Карта!Най-бързият начин да натрупате мускули през лятотоПротеинов шейк за след тренировка 8 вегетариански храни, за покачване на качествена мускМитове и факти за КреатинаТоп добавки за бързо топене на мазниниКои хранителни добавки предпазват мускулитеОсновни хранителни добавки за обем и силаТравми при трениране - как да ги избегнемКак да ускорим метаболизма си Л-карнитинът – полезен или вреден за Вашето здравеСъвети след тренировкаТоп 10 хранителни добавки за лятотоКак да предпазим мускулите по време на отслабване?Хранителни добавки при кардио упражнения7 лесни стъпки по пътя към мечтаната фигураMutant.bg с нова визия!

ХАРЕСАЙТЕ НИ






Как да ускорим метаболизма си



Как да ускорим метаболизма си

 

Оказва се, че ако ядем правилните храни можем да ускорим метаболизма си.

Кои са тези храни, които ще ни подпомогнат в изгарянето на мазнините.

1 КАФЯВ ОРИЗ

Кафявият ориз е пълнозърнест. Целите зърна изискват повече време за обработка, отколкото рафинираните и следователно помагат на организма да изгори повече мазнини. Кафявият ориз, за разлика от белия, съдържа трици и обвивка. Богат е на протеини, тиамин, калций, магнезий, фибри и калий.

2 ЯЙЧНИ БЕЛТЪЦИ

Яйчните белтъци са пълни с протеин, съдържат малко калории и нямат холестерол или мазнини. Богати са на верижно-разклонени аминокиселини, което поддържа високата скорост на метаболизма. Снабдяват организма с рибофлавин, познат още като витамин B-2 – което помага за по-добро усвояване на въглехидрати, мазнини и протеин.

3 ПИЛЕШКИ ГЪРДИ

Пилешкото месо е чисто и пълно с желязо. Консумацията на 3-4 порции, богати на желязо храни помага за избягване на евентуален недостиг на желязо, който би довел до забавяне на метаболизма. Пилешкото месо има малко мазнини и много протеин. Ако се опитваш да качиш мускулна маса, печените пилешки гърди са идеални за тази цел. Под голям стрес си? Яж пилешко! Пилешкото съдържа витамин B5, който притежава успокояващ нервите ефект.

4 ЛЮТИ ЧУШКИ

“Лютите чушки съдържат капсаицин –химическо съединение, което ускорява метаболизма,” казва д-р Скот Айзъкс, клиничен преподавател по медицина в Emory University School of Medicine. Капсаицинът помага за намаляване на глюкозата и нивото на холестерол, понижава високото кръвно налягане и започва отделянето на ендорфини и серотонин, които се борят с депресията и лошото настроение. Ако това не е достатъчно, чушките помагат за овладяване на апетита, намаляват желанието за похапване на нездравословни храни и дори подобряват сексуалното желание. За да се възползваме максимално от споменатите ползи, д-р Айзъкс съветва веднъж дневно да добавяме супена лъжица лют червен пипер към храната.

5   ВОДА

Последно, не забравяй да се поддържаш добре хидратиран. Изследване, публикувано в Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism разкрива, че приемането на вода (около 500 ml) може да увеличи скоростта на метаболизма с около 30% при здрави мъже и жени. Пиенето на достатъчно количество вода съдейства за баланса на течности в организма , което на свой наред подпомага усвояването и пренасянето на хранителни вещества в организма. Пиенето на вода може да помогне да направиш финалното повторение в залата. Когато се изпотяваш, губиш вода, а щом в мускулите няма достатъчно вода те се уморяват. Хидратирай правилно мускулите и ще имаш достатъчно енергия, за да довършиш тренировката.

източник: сп. Мускули и Фитнес

 
 

Марките с които работим