Стегнат корем 3 упражнения с фитнес топка Мускулна масаНай-добрите упражнения за стегнато женско дупе.Тренировъчна програма и хранителен режим за МОЕТО тялISO 100 - Изолат протейн №1 отново и за 2015г.Протеините увеличават чистата мускулна маса!Безплатно посещение на Фитнес и SPA от mutant.bgОще отстъпки с Mutant Club Карта!Най-бързият начин да натрупате мускули през лятотоПротеинов шейк за след тренировка 8 вегетариански храни, за покачване на качествена мускМитове и факти за КреатинаТоп добавки за бързо топене на мазниниКои хранителни добавки предпазват мускулитеОсновни хранителни добавки за обем и силаТравми при трениране - как да ги избегнемКак да ускорим метаболизма си Л-карнитинът – полезен или вреден за Вашето здравеСъвети след тренировкаТоп 10 хранителни добавки за лятотоКак да предпазим мускулите по време на отслабване?Хранителни добавки при кардио упражнения7 лесни стъпки по пътя към мечтаната фигураMutant.bg с нова визия!

ХАРЕСАЙТЕ НИ






Топ добавки за бързо топене на мазнини



Топ добавки за бързо топене на мазнини

 

Да се отървем от мазнините в тялото може да бъде дълъг процес. Може да сте на диета или да тренирате, а мазнините в тялото така и да не изчезват.

Ето 5 хранителни добавки, които ще Ви помогнат бързо да се отървете от ненужните мазнини.

1. Хром пиколинат (Chromium Picolinate) Тази добавка е комбинация от хром и пиколинова киселина. Хромът е пряко замесен в метаболизма на въглехидрати, мазнини и протеини. Той е от съществено значение за поддържане на нормални нива на инсулин. Пиколинат се добавя към хрома за оптимална абсорбция.

Какво прави тази добавка? Хром пиколинат помага при разграждането и метаболизирането на мазнините, като по този начин регулира процесите на производство на мазнини в организма и предотвратява образуването на излишна мазнина. Той може също да помогне за развитието и запазването на чиста мускулна маса. Освен това, увеличава производството на серотонин, който помага за намаляване на апетита.

Препоръчителна доза: Според Агенцията по храните и лекарствата препоръчителната доза е 130 mcg. За оптимално изгаряне на мазнините е добре да се приема по 600 mcg на ден.

Храни, богати на хром-  Броколи е храната, която съдържа най-много хром. Въпреки това, ½ чаша броколи осигурява само 11 mcg хром. Необходими са огромни количества броколи, за да се достигне препоръчителната доза.

2. CLA (конюгирана линолова киселина) CLA е естествено срещаща се мастна киселина. Тя помага на организма да увеличи метаболизма, стимулира имунната система и поддържа нивата на холестерола в граници. Установено е още, че CLA не само намалява телесните мазнини, но и увеличава мускулната сила и издръжливост.

Какво прави тази добавка? CLA позволява на организма по-ефективно да изгаря мазнините. Няма да намали мазнините в тялото, но ще предпази мастните клетки от това да стават все по-големи. Това ще промени съотношението мазнини – мускулна маса.

Препоръчителна доза: Препоръчително е да приемат най-малко 3400 мг на ден.

Храни богати на CLA? CLA се среща в малки количества в говеждо месо, агнешко, пълномаслено мляко, яйца и други млечни продукти. Не може да бъде произведено от човешкото тяло. Най-доброто решение за получаване на достатъчни количества CLA е чрез добавка, която включва шафран, ленено семе или ленено масло.

3. L-карнитин L-карнитин е метаболит, градивен елемент за протеина, който помага на тялото ви да превърне мазнините в енергия по-бързо. Чрез ускоряване на обмяната, Вие изгаряте калории и мазнини по-бързо. Той се използва не само като помощник за загуба на мазнини, но също така и като антиоксидант. L-карнитин се използва широко за лечение на сърдечни заболявания, диабетна невропатия, болестта на Алцхаймер, заболяване на бъбреците, хипертиреоидизъм, както и да увеличи производството на сперматозоиди.

Какво прави тази добавка? Мастните киселини, които се доставят до клетките от кръвоносната система имат нужда от L-карнитин, за да ги пренесе през клетъчната мембрана на митохондриите. Мастните киселини се разграждат в митохондриите за производство на енергия за клетъчните функции. Така че L-карнитинът подпомага за загубата на мазнини, чрез пренасяне на повече мастни киселини в митохондриите на клетката, които се използват за енергия. Поради това, L-карнитинът гарантира, че по-малко мазнини се съхраняват като телесна мазнина. Освен това, L-карнитин работи и като детоксикатор като се прикрепя за кратко-верижните мастни киселини – отпадъчни продукти и ги изнася от митохондриите.

Препоръчителна доза: Човек, който яде месо редовно, консумира 100 – 300 mg L-карнитин дневно. За целите на загуба на тегло/мазнини, вие ще трябва да взимате най-малко 500 mg дневно.

Храни богати на L-карнитин - съдържа главно в мускули, бъбреци и черен дроб от животни като пиле, овца, агне, заек. Можете да го получите от растителни източници, но нивата са много ниски. Авокадо, люцерна и пшеничен зародиш съдържат по-малко от 2 мг на 100 г порция.

4. Омега 3, 6, 9 - Омегите са незаменими мастни киселини (EFA). Те са ефективни за намаляване на теглото, като помагат за стабилизиране на настроението и дават енергия. Омега мастните киселини могат също и да подтискат апетита, което помага за намаляване на теглото. Освен това, те блокират гените, произвеждащи мазнини в тялото и увеличават термогенеза. Термогенеза е повишаване на вътрешната температура, за да се горят калориите по-бързо. Имате нужда от това, за да поддържате тялото правилно функциониращо, когато сте на диета с калориен дефицит.

Какво прави тази добавка? По-просто казано, трябват „добри“ мазнини, за да се освободите от „лошите“ мазнини. Това е мястото, където Омега 3, 6 и 9 идват на помощ. По принцип, когато се опитваме да губим мазнини, то е защото имаме твърде много съхранени „лоши“ мазнини. Когато започнем да намаляме приема на мазнини, телата ни искат да ги задържат. Никога не минавайте на диета с ниско съдържание на мазнини, без да вземате допълнително Омега.

Храни, богати на Омега - Омега 3, 6, 9, DHA и EPA, идват от тлъстата риба или морски водорасли. ALA идва от растения като ленено семе. ALA се превръща частично в DHA и EPA в тялото. Омега-6 е ненаситена мазнина, намираща се в растителни масла, ядки и семена. Добре е да се заменят наситените или „лоши“ мазнини с такъв вид мазнина. Съотношението на Омега 3, 6 и 9 е важно. Придържайте се към съотношението 2-1-1.

Препоръчителна доза: Препоръчителното количество е около 1000 мг Омега-3, 500 мг Омега-6, 500 мг Омега 9. Когато сте на диета с ниско съдържание на мазнини приемайте тройно количество.

5. Капсаицин - Капсаицинът е естествен алкалоид, открит в лютите чушки. Той повишава обмяната на веществата, подпомага имунната система, подобрява кръвообращението и стимулира повишаване на телесната топлина.

Какво прави тази добавка? Капсаицинът активира специфичните протеини, които са отговорни за изгаряне на мазнини, и потиска протеини, които са отговорни за генериране и съхраняване на мазнини. Докладите показват, че капсаицинът може да премоделира мастните клетки в митохондриално богати клетки. Капсаицинът намалява производството на хормона на глада – грелин. При дългосрочен прием той може да накара тялото да използва мазнините като източник на енергия и да увеличи тяхното изгаряне.

В продуктите на нашия онлайн магазин ще намерите тези топ хранителни добавки, с високо качество и на промоционални цени. Не губете време, помогнете на тялото си и се насладете истински на лятото!

 
 

Марките с които работим